Steve Raye este președinte și CEO al Bevology, o agenție americană de consultanță în marketing specializată în a ajuta brandurile de vin, bere și băuturi spirtoase să intre și să crească pe piața din SUA.
Steve activează de mai bine de două decenii în industria băuturilor, începând cu un stagiu la Diageo, după care a lucrat cu o gamă largă de branduri individuale de vin sau companii și agenții de promovare. Exemplele includ vinuri din Spania, Ribera del Duero / Rueda, Consiliul de comercializare a vinurilor austriece, vinuri din Australia, vinuri din Chile și vinuri din Santorini, Grecia.
Steve a colaborat atât cu companii mari cât și cu cele mici. Printre clienții săi se numără McWilliam și McGuigan din Australia, Viena Santa Carolina din Chile, Vallformosa Cava din Spania, precum și un întreg portofoliu internațional de vinuri Pernod Ricard (Campo Viejo, Sandeman, Perrier Jouet, GH Mumm).
Steve este de asemenea un consultant pentru Vinitaly și Vinexpo și a condus US Trade PR pentru ProWein.
Steve este azi un lider recunoscut care scrie și vorbește despre aspectele care definsesc piața americană. Prezintă frecvent la Târgul de vinuri din Londra, Vinitaly, are prelegeri la Universitatea Cornell și Bologna Business School și de asemenea, scrie pentru Meininger, Wine Business, Drinks International și diverse alte publicații din industrie.
Steve este autorul cărții “How to Get US-Market Ready”, o lucrare recent publicată referitoare la modul în care mărcile de export pot intra pe piața americană de vinuri și băuturi spirtoase, disponibilă pe Amazon.com.